Jump to content

gosim

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gosim

  1. יש לי אופל קורסה 1.2 2001 אוט' (איזיטרוניק) ולפני יומיים היא שבקה חיים. הסימפטומים הם כאילו של "זריקת קלאץ'" והאוטו לא מוכן ליסוע, כמו-כן לא מוכן גם לשלב לרוורס. במוסך אומרים שהלך הקלאץ' והמחשב של הגיר ומדובר ב- 15000 ש"ח!!! האוטו 3.5 שנים על הכביש ועשה בקושי 50000 ק"מ!!! אם מישהו מכיר את סוג התקלה ויכול לעזור תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...