יש לי אופל קורסה 1.2 2001 אוט' (איזיטרוניק) ולפני יומיים היא שבקה חיים.
הסימפטומים הם כאילו של "זריקת קלאץ'" והאוטו לא מוכן ליסוע, כמו-כן לא מוכן גם לשלב לרוורס.
במוסך אומרים שהלך הקלאץ' והמחשב של הגיר ומדובר ב- 15000 ש"ח!!!
האוטו 3.5 שנים על הכביש ועשה בקושי 50000 ק"מ!!!
אם מישהו מכיר את סוג התקלה ויכול לעזור תודה מראש.