Jump to content

nt80

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nt80

  1. שלום לכם, בהמשך למונדאו, ברשותי מונדאו 2005, הדלת קדמית ימנית ננעלה ואין אפשרות לפתוח אותה. הידית החיצונית חופשית וגם הידית הפנימית לא מגיבה. עצה מישהו?!?!?!? תודה מראש, נדב
×
×
  • תוכן חדש...