Jump to content

nt80

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של nt80

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכם, בהמשך למונדאו, ברשותי מונדאו 2005, הדלת קדמית ימנית ננעלה ואין אפשרות לפתוח אותה. הידית החיצונית חופשית וגם הידית הפנימית לא מגיבה. עצה מישהו?!?!?!? תודה מראש, נדב
×
×
  • תוכן חדש...