Jump to content

מיסטר נייס

  • הודעות

    93
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מיסטר נייס

  1. שלום ברשותי מיצובישי סופר לנסר גיר אוטומטי. אני רוצה לשפר את תגובות ונסיעת הרכב. אציין שאני לא מעוניין שהרכב יעשה 0-100 ב4.5 שניות (נו, באמת...) אבל אני מוכן להשקיע על מנת שתגובות הרכב יהיו טובות יותר, הנסיעה תהיה חלקה יותר, הרכב ייסע טוב יותר אמרו לי שכדאי להחליף לפילטר פתוח, חוטי הצתה מסיליקון וכו' רציתי לדעת מה אתם ממליצים לי , תותחי הפורום תודה רבה לכם
  2. לי ברכב יש מורל טמפו 6. אני יותר ממרוצה מהם. תתחדש !
  3. מצטער שאני מקפיץ אבל אין אפשרות לערוך, ואני צריך עזרה . מישהו המליץ לי על סאב kicker cvr12 עם תיבה בסביבות 600-700 שקל ומגבר אין לו במלאי את JBL GTO 1004 . עכשיו רציתי לדעת על איזה מגבר אתם ממליצים בסכום של עד 1650 ש"ח . לא כולל התקנה . תודה רבה
  4. 2000 ש"ח או פחות כולל התקנה , ללא רדיו דיסק ו/או רמקולים. אני מאוד מבסוט ממה שיש לי ברכב כרגע, ולא רוצה להרוס באיכות או משהו כזה. לא מעניין אותי שכל העולם ישמע איתי, רוצה באס מדוייק , איכותי ונעים שלא סתם "ידפוק" . יש חיה כזאת ?
  5. מה ?! אז כנראה שעבדו עליו ובגדול . כמה טוב שיש את קארס פורום . טוב מעניין לעניין, בעניין אחר לגמרי - על מה תוכלו להמליץ לי אם התקציב שלי הוא דל עם עדיפות לכמה שפחות, 2000 ש"ח , למגבר - וסאב . (רצוי כולל התקנה, באיזור המרכז)
  6. ערב צח ערב זח , חבר מוכר את המערכת שלו ורציתי לדעת מה אתם אומרים : מגבר של חברת Ziz או משהו כזה 1000W סאב של חברת Rockford דגם P1 . רמקולים 6X9 של חברת Infinity רדיו דיסק של פיוניר לא יודע איזה דגם . הוא רוצה על הכל 1500 ש"ח, ויש לי מישהו שיתקין את הכל עם עבודה וחוטים 1850 . עכשיו השאלה שלי היא כזאת, אני לא צריך את הרדיו דיסק כי קיים אצלי אחד ברכב ואחד טוב . האם המגבר, הסאב, והרמקולים טובים ? יתאימו לי ? יש לי ברכב כרגע רק קומפוננט של מורל טמפו 6 ורמקולים 6X9 של קנווד אני רוצה להחליף את הרמקולים לאלה של אינפיניטי, ולחבר את הקומפוננט והסאב למגבר. מה אתם אומרים? אני אשמח לכל עזרה , כי אני לא מבין דבר בנושא .
  7. לפני 2 דקות הייתה תמונה אחת וכותרת "דפקתי את הרכב" זהו. הוא עידכן הרגע.
  8. אני מעוניין לקבל הצעת מחיר למיצובישי סופר לנסר לכל הרכב רק לגג הרכב תודה רבה.
  9. חיפוש היה הרבה יותר מועיל בהצלחה !
  10. מיסטר נייס

    2011 Volkswagen Touareg

    מה יגידו המעריצים של פורשה?
  11. כל הכבוד לך ! אני מאוד מעריך את זה אחלה מדריך ואחלה צילום .
  12. למכירה נורות Osram Night Breaker H4 תוצרת גרמניה, חדשות בקופסא . הנורות מאירות למרחק גדול יותר, בעלות גוון לבן עם גוון צהבהב עדין - חוקיות למהדרין המנורה עשויה זכוכית QUARTZ כחולה. המנורות בעלות אורך חיים ארוך במיוחד. 90% יותר אור על הדרך . 10% יותר לבנות . מושלם למי שרוצה לראות למרחק גדול יותר ולהרגיש בטוח יותר . המחיר: 100 ש"ח . הטלפון שלי הוא 054-8072023 . תודה .
×
×
  • תוכן חדש...