ערב צח ערב זח ,
חבר מוכר את המערכת שלו ורציתי לדעת מה אתם אומרים :
מגבר של חברת Ziz או משהו כזה 1000W
סאב של חברת Rockford דגם P1 .
רמקולים 6X9 של חברת Infinity
רדיו דיסק של פיוניר לא יודע איזה דגם .
הוא רוצה על הכל 1500 ש"ח, ויש לי מישהו שיתקין את הכל עם עבודה וחוטים 1850 .
עכשיו השאלה שלי היא כזאת, אני לא צריך את הרדיו דיסק כי קיים אצלי אחד ברכב ואחד טוב .
האם המגבר, הסאב, והרמקולים טובים ? יתאימו לי ?
יש לי ברכב כרגע רק קומפוננט של מורל טמפו 6 ורמקולים 6X9 של קנווד
אני רוצה להחליף את הרמקולים לאלה של אינפיניטי, ולחבר את הקומפוננט והסאב למגבר.
מה אתם אומרים? אני אשמח לכל עזרה , כי אני לא מבין דבר בנושא .