Jump to content

idan_marciano

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idan_marciano

  1. עדכנתי את הגרסה אבל נמחק לי התוכנת GPS המובנת שהתקינו בחברת פורד בזמן הרכישה של IGO איך אני מתקין מחדש ?
×
×
  • תוכן חדש...