Jump to content

idan_marciano

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של idan_marciano

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. עדכנתי את הגרסה אבל נמחק לי התוכנת GPS המובנת שהתקינו בחברת פורד בזמן הרכישה של IGO איך אני מתקין מחדש ?
×
×
  • תוכן חדש...