Jump to content

autodidact

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי autodidact

  1. תודה רבה.
  2. מתכוון למודעה הזאת http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=1329442
  3. רכב בן 14. על פניו נראה שאם הוחלפו בו מנוע צמיגים וכו' זה מהווה יתרון. השאלה האם זה לא מחשיד?
  4. גם אני קונה פיאסטה אבל קצת פחות ישנה. מה בדקת לפני שקנית? איך בדקת? תודה
  5. תודה לך. שאלה נוספת, מה הסיפור עם בדיקת זיהום האויר בטסט? מאיזה שנתון בודקים? מסובך לעבור את זה?
  6. די ננעלתי על הרכב הזה, כסטודנט שמחפש רכב אמין, חסכוני ולא יקר. ראיתי שיש הבדל חזותי בין דגמי 2000 ומעלה לדגמים הישנים יותר. יש הבדלים נוספים בין הדגמים או ששניהם חסכוניים ואמינים (ונוחים...) באותה מידה?
  7. שלום לכם, חדש כאן. גם אני מחפש רכב במחיר דומה. השאלה שלי, האם כסטודנט אוכל לדעת שבמכוניות כמו אונו, שרייד, או 205, גם אם יקרו תקלות פחות או יותר משמעותיות, שנתית לא אעבור את ה-400 שקל אחזקה לחודש, פלוס מינוס. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...