Jump to content

carsphone

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי carsphone

  1. גבר יש כאן פגיעת שילדה . אני מקוה שאתה מבין את המשמעות של זה במכירה יהיה לך קשה למכור את האוטו. כדאי כאן להוריד 30%
  2. המוסך בתלפיות אכן טוב, אבל דווקא המכון רישוי החדש בגבעת שאול לא מומלץ בסט טסט או טסט בסט - איך שקוראים לו. חבר שלי היה שם וטירטרו אותו הוציאו לו את הנשמה.
×
×
  • תוכן חדש...