שלום לכולם!
אני ממש צריכה את דעתכם ועזרתכם בנושא.
יש לי קרייזלר נאון שנת 96 שעברה תאונה והשמאי הוריד אותה מהכביש.
השמאי שלח איזה גרר שרצה לקנות את האוטו ב-1200 שח' וזה בדיוק המכיר שהשמאי רצה על עבודתו(בדוק איזה קומבינה).
חשוב לי לציין שרוב החלקים באוטו חדשים.
השאלה שלי היא אם למכור את האוטו לגרר ב-1200(באותו הרגע לא הייתי מוכנה למכור להם ושלחתי אותם בחזרה) או שיש מקום אחר כמו מכירה לחלקים שעדיף למכור להם....
אשמח לדעתכם