Jump to content

peach

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי peach

  1. שלום לכולם! אני ממש צריכה את דעתכם ועזרתכם בנושא. יש לי קרייזלר נאון שנת 96 שעברה תאונה והשמאי הוריד אותה מהכביש. השמאי שלח איזה גרר שרצה לקנות את האוטו ב-1200 שח' וזה בדיוק המכיר שהשמאי רצה על עבודתו(בדוק איזה קומבינה). חשוב לי לציין שרוב החלקים באוטו חדשים. השאלה שלי היא אם למכור את האוטו לגרר ב-1200(באותו הרגע לא הייתי מוכנה למכור להם ושלחתי אותם בחזרה) או שיש מקום אחר כמו מכירה לחלקים שעדיף למכור להם.... אשמח לדעתכם
×
×
  • תוכן חדש...