Jump to content

karp

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי karp

  1. לדעתי לא, אם אתה ברוח השדרוגים כדאי לך לקחת קומפוננט של הרץ בסדרה גבוהה יותר. הסדרות הנמוכות של MB מיוצרים בסין ולא שווים כלום.
  2. מיזה המתקין הזה?
×
×
  • תוכן חדש...