שלום.. לא מזמן קניתי לי רכב ראשון... פורד פיאסטה שנת 98 1300 גיר רגיל דינאמיק זה הדגם הגרמני... ( כמו שאתם כמובן יודעים )
אני צריך לעשות לו כיוון שסתומים עכשיו המוסכניק של גיסי אמר לי שאני צריך לכוון לפי. יניקה: 017-023 פליטה 027-033 הבעיה שהוא לא אמר לנו אם זה לפי אינץ' או לפי מילמטר והוא יצא לחופש של שבוע....
רציתי לדעת אם בכלל הכיוון שהוא אמר לי נכון... דבר שני אם זה לפי אינץ, או מילימטר...? והכי חשוב אני יודע שצריך כלי מיוחד איך קוראים לכלי ואיפה אפשר לקנות אותו...?
עכשיו עשיתי לו טיפול 10 אלף... רק שמשהו מוזר לא מצאתי את הפילטר דלק.. עכשיו אולי אתם תוכלו להגיד לי איפה הוא נימצא..?
עוד משהו.... שאני נוסע ומחליף הילוך הידית של הגז כניראה לא חוזרת מספיק מהר ולכן יש רעש כאילו אני נותן גז בניוטרל... ממש לשניה או שניים וזהו... אז צריך להחליף כבל גז... כמה אמור לעלות דבר כזה.. ( לא אצל מכונאי אלה אצל חנות לחלפים או משהו כזה אני מתקן הכל בבית.. אבא של חברה שלי מוסכניק לשעבר עושה לי בבית הכל )
אההה אגב כמה אמור לעלות קלאץ' לפיאסטה הזו כי אמרו לי שחייב קלאץ' מהחברה לדגם הזה..
תודה רבה....