אפי אכן אתה צודק ביררתי זאת במוסך המרכזי והם אמרו שאם כ"כ קריטי לי לתקן את זה צריך לפרק מלא רכיבים והתיקון יכול להגיע ל-4000 ש"ח!!!!!
כמובן שויתרתי השאלה היא כזאת..באחד הטיפולים הקודמים חיזקו לי משהו בפרונט_(כך אמרו לפחות..) והרעשים האלה נעלמו ואז אט אט חזרו הכיצד??