Jump to content

dudy1610

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של dudy1610

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. אפי אכן אתה צודק ביררתי זאת במוסך המרכזי והם אמרו שאם כ"כ קריטי לי לתקן את זה צריך לפרק מלא רכיבים והתיקון יכול להגיע ל-4000 ש"ח!!!!! כמובן שויתרתי השאלה היא כזאת..באחד הטיפולים הקודמים חיזקו לי משהו בפרונט_(כך אמרו לפחות..) והרעשים האלה נעלמו ואז אט אט חזרו הכיצד??
  2. היי דור גם לי יש פוקוס 2001 עם אותה בעיה,בכל תזוזה במהירות נמוכה ובמיוחד בפניות שומעיםכאילו צליל של "פקק" שנפתח נכון?
  3. באיזה רכב מדובר?לי זה קורה בפוקוס.
×
×
  • תוכן חדש...