אז ככה נגמר לי בקרוב המלווה ואני מקבל אוטו מההורים, יש בו מערכת סאונד מאוד מאוד ירודה.. חוץ מהרדיו עצמו של פיוניר כל השאר אפשר להגיד ממש חרא..
התקציב שלי הוא עד 1500 ש"ח
ובבקשה ללא מגבר וללא סאבוופר, אבא שלי רוצה למכור את האוטו עוד חצי שנה בערך ולא רוצה להשקיע על התקנה של מערכות מסובכות ..
האוטו הוא סיטרואן קסרה שנת 2000 . יש לו בדשבורד מקום לטוויטרים, ובדלתות מקדימה ומאחורה מקומות לרמקולים 5.25''
מה שכרגע אנחנו כנראה הולכים עליו זה ככה:
מקדימה קומפוננט JBL GT5-500C
מאחורה ROCKFORD FOSGATE R152
1000 ש"ח כולל התקנה באוטו דיפו..
הדגש שלי מהמערכת הוא לא באס חזק אבל שיורגש..
יש מה לשפר ?