Jump to content

יואח22

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יואח22

  1. יש לי יונדאי אקסנט וקניתי רמקולים עגולים 6.5 של פינויר 2WAY אני לא רוצה לשים אלפסיה להרוס את המגש איך השמיעה שלי תהיה אם רמקולים כאלה עגולים 6.5 תהיה טובה
×
×
  • תוכן חדש...