Jump to content

יואח22

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של יואח22

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. יש לי יונדאי אקסנט וקניתי רמקולים עגולים 6.5 של פינויר 2WAY אני לא רוצה לשים אלפסיה להרוס את המגש איך השמיעה שלי תהיה אם רמקולים כאלה עגולים 6.5 תהיה טובה
×
×
  • תוכן חדש...