שלום לכולם.
אקדים שחיפשתי בנושא.
יש לי בעיה בידית איתות/אורות שהאור הגבוה דולק קבוע גם במצב של אור מעבר וכאשר מהבהבים האור כבה לגמרי. נראה כמו בעיית מגעים בידית. המוסכניק הציע 2 הצעות: 1.להחליף את הידית. 2.לעקוף את הידית ולהתקין מתג שיחליף בין גבוה למעבר.
לאחר עיון בפורום הדבר הראשון שאעשה יהיה ספריי מגעים אבל זה כנראה רק פתרון זמני אם בכלל..ההצעה הראשונה אמורה להיות יקרה בהרבה אבל השנייה נשמעת חאפרית. יש למישהו הצעה בעניין?