Jump to content

kobiknanz

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kobiknanz

  1. סוף הסיפור: ידית משומשת כולל מע"מ 350 ש"ח. עבודה כולל 175 ש"ח.במורשה על ידית חדשה רצו 1400 ש"ח.
  2. שלום לכולם. אקדים שחיפשתי בנושא. יש לי בעיה בידית איתות/אורות שהאור הגבוה דולק קבוע גם במצב של אור מעבר וכאשר מהבהבים האור כבה לגמרי. נראה כמו בעיית מגעים בידית. המוסכניק הציע 2 הצעות: 1.להחליף את הידית. 2.לעקוף את הידית ולהתקין מתג שיחליף בין גבוה למעבר. לאחר עיון בפורום הדבר הראשון שאעשה יהיה ספריי מגעים אבל זה כנראה רק פתרון זמני אם בכלל..ההצעה הראשונה אמורה להיות יקרה בהרבה אבל השנייה נשמעת חאפרית. יש למישהו הצעה בעניין?
  3. תודה לך. שאלת בורות:האם זרם ישיר מהמצבר לא מסוכן לסירנה?
  4. לצערי אין לי את המידע הזה אבל יש תמונות. האם הקופסה הקטנה משמאל שייכת לאזעקה? אם כן אז הנתונים עליה...
  5. תודה על התגובה אבל אני לא מבין. יכול להיות פיוז שישפיע רק על חלק ממכלול האזעקה?
  6. לילה טוב לכולם. חיפשתי ולא מצאתי. לאחר לילה של התרוקנות המצבר האזעקה החלה לעשות צליל חנוק ומתה.האזעקה נותקה ידנית ע"י מפתח הרכב הונע עם כבלים ואז הופעלה האזעקה מחדש. הכל (נעילה חשמלית הידלקות איתותים וניתוק הצתה) חזר לעבוד חוץ מהסירנה. לא מצפצפת כתגובה לשלט ולא צופרת כתגובה לפריצה. האיתות כן מגיב. 1.יש מה לבדוק לפני בדיקת הסירנה(רמקול?) עצמה? רב מודד יהיה רק אחרי יום כיפור... 2.אפשרי/משתלם להחליף לבד רק את הרמקול? יש לי הבנה מועטת באלקטרוניקה. הלחמות פשוטות וכאלה. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...