שלום, אני מתכננת לקנות רכב ולקחתי אותו לבדיקה במכון בדיקה. המוכר אמר שרק היה שפשוף בדלת, והבוחן אמר שיש כמה תיקונים קלים שנעשו ברכב באזור הדלת והידית. אבל כשקוראים את הטופס זה נשמע מפחיד:
בסעיף שלדת מרכב כתוב:
תיקון + פגיעה פח סף חיצוני, תיקונים כללים בגוף המרכב ללא גג.
מסווג תחת ליקויים בעלי משמעות נמוכה.
האם ההערה הזו לא מתיחסת חלילה לפגיעה ב"שילדה" אלא אכן רק לפח החיצוני של הדלתות?
תודה!