Jump to content

nisa

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nisa

  1. קודם כל תודה! פשוט סעיף המערכת שבו נמצאו הליקויים הוא "שלדת מרכב". אז המשמעות היא שאין פגיעה בשלדה, ירידת ערך או כל דבר בסגנון (ז"א, שאכן היה רק שפשוף ולא תאונה רצינית?)
  2. שלום, אני מתכננת לקנות רכב ולקחתי אותו לבדיקה במכון בדיקה. המוכר אמר שרק היה שפשוף בדלת, והבוחן אמר שיש כמה תיקונים קלים שנעשו ברכב באזור הדלת והידית. אבל כשקוראים את הטופס זה נשמע מפחיד: בסעיף שלדת מרכב כתוב: תיקון + פגיעה פח סף חיצוני, תיקונים כללים בגוף המרכב ללא גג. מסווג תחת ליקויים בעלי משמעות נמוכה. האם ההערה הזו לא מתיחסת חלילה לפגיעה ב"שילדה" אלא אכן רק לפח החיצוני של הדלתות? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...