Jump to content

yaron20

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaron20

  1. שלום, הוצאתי רישיון באוקטובר 7 כך שאוטוטו מסתיימים להם השנתיים לפני כשבוע קיבלתי את הרישיון הזמני החדש בדואר בו אני נדרש לשלם את האגרה ל -5 שנים ולא מוזכר שם כי אני נהג חדש, עכשיו השאלה שלי האם זה חוקי להסיע איתו יותר מ-2 נוסעים? או שצריך לחכות בדיוק לשנתיים? ומה מבחינת הביטוח?
×
×
  • תוכן חדש...