שלום, הוצאתי רישיון באוקטובר 7 כך שאוטוטו מסתיימים להם השנתיים
לפני כשבוע קיבלתי את הרישיון הזמני החדש בדואר בו אני נדרש לשלם את האגרה ל -5 שנים
ולא מוזכר שם כי אני נהג חדש,
עכשיו השאלה שלי האם זה חוקי להסיע איתו יותר מ-2 נוסעים? או שצריך לחכות בדיוק לשנתיים?
ומה מבחינת הביטוח?