Jump to content

moti2v

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי moti2v

  1. שלום רב לאחרונה רכשתי פורסטר 99 ,אני רוצה להחליף את הבולמים האחוריים לבד. דרוש לי בבקשה שרטוט או סכמה איך הבולם מחובר כדי להערך בהתאם לפעולה זו או מה היא הדרך הנכונה בפירוק והרכבה לבולמים בכלל תודה מוטי
×
×
  • תוכן חדש...