Jump to content

moti2v

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של moti2v

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רב לאחרונה רכשתי פורסטר 99 ,אני רוצה להחליף את הבולמים האחוריים לבד. דרוש לי בבקשה שרטוט או סכמה איך הבולם מחובר כדי להערך בהתאם לפעולה זו או מה היא הדרך הנכונה בפירוק והרכבה לבולמים בכלל תודה מוטי
×
×
  • תוכן חדש...