שנה טובה לכולכם
כבעליהם של שני אופנועים מסוג זה אוכל לציין כי במשך כ10 שנים שהם בשימוש לא היה לפחות לא מאיזור המנוע אפילו צל של בעיה ץ.
המנוע בשני האופנועים מקורי ולא נפתח מעולם .חלקי חילוף מעבר לפילטרים ורצועה לא נדרשים לסיכום האופנוע אמין ועמיד הרבה יותר מכל הסינגלים היפנים שהיו לי ולחברים שלי
המנוע הוא מתוצרת רוטקס שמייצרת מנועים לבומברדייה סי-דו ולמטוסים קלים.
שאר האפנוע שורד אף הוא אם כי למי שמתכוון להיכנס לשטח ברצינות הבולמים המקוריים לא עומדים במשימה.באחד האופנועים שלי עשיתי הסבה -החלפתי בולמים קדימה ואחורה הורדתי את כל הפיירינגים וכל מה שלא נחוץ האופנוע שוקל כ135 ק'ג .התוצאה מגניבה אמינה וזולה
צריכים חלפים?
כתבו לE-MAIL
[email protected]