הלכתי לחפש רכב היום ולצערי לא הצלחתי למצוא מונדיאו ששוה התעמקות כזו או אחרת, ראיתי פוקוס מנוע 2000 שנת 2003 שהמנוע נשמע קטסטרופה והגיר חובט לתוך העצמות עם כל החלפת הילוך אז ויתרתי.
האופציה השלישית היא האלנטרה, מסתבר שאני כל הזמן מוצא את עצמי חוזר לנקודה הזו....
רק שם הצלחתי למצוא רכבים במצב טוב חיצונית ומכנית באופן כללי, שנתון גבוה וקילומטראז' יחסית נמוך.
הייתי היום באחד ממגרשי הטרייד וראיתי אלנטרה 2006, מנוע 2000 יד ראשונה פרטית 90 אלף ק"מ.
לקחתי לעצמי עותק של הבדיקה שהייתה ברשותם בכדי לקבל מושג פחות או יותר מה המצב של הכלה המיועדת, בכל מקרה אני אקח את הרכב לבדיקה בעצמי.
1. מנוע , מערכת קירור, מערכת דלק,מערכת הצתה - רעש מערכת תזמון
2. מערכת בלימה - תקין
3. סרן קדמי ומערכת היגוי - סטיות הגה, נקישה בתיבת הגה.
4. קפיצים - תקין
5. שלדת מרכב:
א. ליקויים בעלי משמעות נמוכה: החלפת דלת אחורית שמאל
ב. ליקויים בעלי משמעות שולית: פגיעות בפגוש
6. מערכת בלמים (ללא פירוק גלגלים): צלחות שחוקות
7. צמיגים: תקין (למרות שנראה לי שיפלו בבדיקה חוזרת)
8. מערכת תאורה כולל מצבר: תקין
9. העברת כוח: גומיית מגן לציריה פגומה, זורקת גריז (מקווה שלא טעיתי, זה קצת מטושטש בדף)
10. מחוונים: תקין
11. הערות כלליות: פגיעות פח\לחיצות פח, לבדוק רצועת תזמון במוסך,אין אחריות על מחשבי הרכב, אין אחריות לגיר אוטומטי ברכב, תאריך מצבר 9\08, לא נבדק חלון שמש, לפרק גלגלים ולבדוק בלמים, מנועים מסוג זה צורכים שמן, אין אחריות על מערכת חשמל, אחריות הבדיקה תקפה לחודש ימים.
יש פוטנציאל? מה הבעיות המהותיות כאן? על מה לתת את הדגשים?
תודה