Jump to content

eraneyal

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של eraneyal

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אם זו המסקנה המתבקשת.....למה בכלל לעשות בדיקה אם כך? מניין לי שהמכון שאני אלך אליו לא נמצא בתוך הקומבינה?
  2. תראה, כתבתי שאני בכל מקרה לוקח את האוטו לבדיקה בעצמי. הטופס הוא טופס בדיקה של מכון בדיקה ולא טופס בדיקה שעשה הדוד של הסוכן מכירות או "מכונאי הבית". אני רואה בטופס הזה כיוון כללי לחלוטין ולא מעבר לכך, אם הוא נראה אמין? כן, זה טופס של מכון בדיקה מוכר, אם עשו שם קומבינות?....את זה נגלה בבדיקה שאעשה מטעמי.... אם זה תואם את מה שאני רואה בעינים? יכול להיות.....הרכב נראה במצב מצויין. הפוקוס שהזכרתי בהודעה הראשית שעליה נהגתי הטופס בדיקה שלה נראה כמו מגילת אסתר ביום רע מאוד, ביחס לטופס הקודם זה נראה בסדר. עכשיו, היות ואני מבין במשמעויות של כל דבר ודבר כמו שאני מבין בטיפוח סחלבים אני מגיע לכאן ושואל. אשמח לקבל התייחסות עניינית לממצאי הבדיקה המדוברת. אגב, הרכב עשה 90 אלף ק"מ ועבר טיפול ב90 אלף, ראיתי את זה חתום בספר רכב וראיתי גם את הקבלות של המוסך, מוסך מורשה יונדאי.
  3. הלכתי לחפש רכב היום ולצערי לא הצלחתי למצוא מונדיאו ששוה התעמקות כזו או אחרת, ראיתי פוקוס מנוע 2000 שנת 2003 שהמנוע נשמע קטסטרופה והגיר חובט לתוך העצמות עם כל החלפת הילוך אז ויתרתי. האופציה השלישית היא האלנטרה, מסתבר שאני כל הזמן מוצא את עצמי חוזר לנקודה הזו.... רק שם הצלחתי למצוא רכבים במצב טוב חיצונית ומכנית באופן כללי, שנתון גבוה וקילומטראז' יחסית נמוך. הייתי היום באחד ממגרשי הטרייד וראיתי אלנטרה 2006, מנוע 2000 יד ראשונה פרטית 90 אלף ק"מ. לקחתי לעצמי עותק של הבדיקה שהייתה ברשותם בכדי לקבל מושג פחות או יותר מה המצב של הכלה המיועדת, בכל מקרה אני אקח את הרכב לבדיקה בעצמי. 1. מנוע , מערכת קירור, מערכת דלק,מערכת הצתה - רעש מערכת תזמון 2. מערכת בלימה - תקין 3. סרן קדמי ומערכת היגוי - סטיות הגה, נקישה בתיבת הגה. 4. קפיצים - תקין 5. שלדת מרכב: א. ליקויים בעלי משמעות נמוכה: החלפת דלת אחורית שמאל ב. ליקויים בעלי משמעות שולית: פגיעות בפגוש 6. מערכת בלמים (ללא פירוק גלגלים): צלחות שחוקות 7. צמיגים: תקין (למרות שנראה לי שיפלו בבדיקה חוזרת) 8. מערכת תאורה כולל מצבר: תקין 9. העברת כוח: גומיית מגן לציריה פגומה, זורקת גריז (מקווה שלא טעיתי, זה קצת מטושטש בדף) 10. מחוונים: תקין 11. הערות כלליות: פגיעות פח\לחיצות פח, לבדוק רצועת תזמון במוסך,אין אחריות על מחשבי הרכב, אין אחריות לגיר אוטומטי ברכב, תאריך מצבר 9\08, לא נבדק חלון שמש, לפרק גלגלים ולבדוק בלמים, מנועים מסוג זה צורכים שמן, אין אחריות על מערכת חשמל, אחריות הבדיקה תקפה לחודש ימים. יש פוטנציאל? מה הבעיות המהותיות כאן? על מה לתת את הדגשים? תודה
  4. תודה רבה חברים אני אצור איתו קשר
  5. לפני רכישת רכב מיד שניה. אשמח לקבל המלצות תודה מראש ערן
  6. מעוניין לרכוש רכב משנתונים 2004-2005 על הפרק שלושת האופציות שהזכרו בכותרת. אלנטרה ומונדאו בגרסאות 2.0 ל' בנזין, אוקטביה 1600 בנזין. בשלושת המקרים - תה"ל אוטומטית. אשמח לשמוע חו"ד בנוגע לרכבים אלו, מי האופציה העדיפה מבין השלושה בפרמטרים של אמינות וצריכת דלק. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...