מחפש לחברה רכב חדש ולא יקר.
*לא ישן מידי, מעל 99 או 2000 .
*שלא יעשה בעיות יותר מידי, היה לה 306 שנת 94 עם המון תקלות , גם כנראה כי הוא צרפתי וישן , וגם כי הוא ספציפי היה במצב חרא.
*נטיה ליפני בגלל האמינות והמחירים
*לא חייב אוטומטי , ידני נשמע אחלה.
*לא שתיין , עד 1600 מנוע.
חשבתי להציע לה פונטו ספייס, האלו של 2002-2003 , המחירים שלהם מצויינים והצריכת דלק גם, גם אני לא טועה (כמה באמת?)
הבעיה היא שאני לא יודע כמה אמינה היא.
בנוסף חשבתי אולי על לאנטיס-כריזמה-אימפרזה של שנתונים 2000-2001 אם אני אמצא משו במחיר המתאים.
מה אתם אומרים?
תודה מראש לעוזרים.