Jump to content

Itay19h

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Itay19h

  1. כפי שאתה רואה את הכריזמה אתה לא רוצה ולכן לא תקנה אותה D: האופטרה זה אוטו חרא, אז המאזדה עדיפה. אם יש תקציב תנסה להשיג את ה-3 היא טובה יותר. אם תציין את התקציב שברשותך יעזרו לך יותר
  2. סט 4 ג'אנטים מגנזיום קוטר 14" רוחב 5 וחצי 4 ברגים של חברת Fondmetal 052-3636337
  3. הרכב בתמונה שלי. פשוט רציתי לדעת.
  4. תודה. עזרת לי .
  5. מה הקוטר והרוחב של הג'אנט המקורי בסוזוקי ויטרה שנת 98 (הצורה המרובעת) ? ראו תמונה (הצמיד הוא צמיג גדול מהמקורי , אבל הג'אנט מקורי)
  6. אתה לא יותר מידי מפרט. אני לא יודע כמה כסף יש לך (או לאבא שלך ) אבל רק תדע שאוודי זה מכונית יקרה לאחזקה. גם a3. אולי איביזה מהצורה הקודמת (והיותר יפה) תתאים ? (בגרסא 3 דלתות יפה מאד) http://images.autoexposure.co.uk/AETA64345/AETV45460271_1b.jpg
  7. סמוראי 92. צמיגים חצי שטח לא מוגבה. הגה בסדר מינוס אחיזה חרא מהירות חרא התנהגות חרא אבל מה? אהבתי אותו כל כך שיש לך סמוראי לא מתלוננים על התנהגות. זה סמוראי לא דייהו
  8. אני אומר את זה בתוך בנאדם שקצת צוגד למותג אלפא רומיאו : מכוער בטירוף גם המיטו לא להיט בכלל
  9. Itay19h

    חדשות רכב Dacia Duster 4x4

    נראה מעניין מאד. לא רואה סיבה לקרוא לזה ג'יפון. אם הפג'רואים למיניהם הם ג'יפ אז גם זה ג'יפ. יש תמונות פנים?
  10. עדיף ידניים התגלתה בעיה בלוקרים האוטומטים של הויטרה, מחפש לקנות חדשים. איפה מומלץ לקנות באינטרנט מחוץ לארץ ? או בארץ בזול? תודה מראש.
  11. ברור שגולף
  12. קיה פורטה vs קורולה אוטומטי vs מאזדה 3 (כולן חדשות) מה לבחור בליסינג? למרות סלידה מקוריאה , הנטיה לקיה.
  13. גם אני לא מבין איך התחושה של "אחח זה שלי" לבין מכונית יפניתליסינג כמו סיריון מסתדרים ביחד. גם יאריס , אלו באמת מכוניות מצויינות , אבל לא קשורות למה שרשמת, פשוט לא. קח איזה משו כמו אלפא 147(בעייתי מבחינת תיקונים וזה. יקר קצר),גולף דור 4, סיאט איביזה הדור שלפני החדשה הנוכחית, פיג'ו 206 מהגירסאות המאובזרות יותר, החיפושית החדשה(נשמע קצת מוזר, אבל זה פשוט רכב שאי אפשר להתעלם). וכמובן שיש עוד מליון אפשרויות למכוניות שנחשבות "מגניבות כאלה" בעיני.
  14. לאנטיס.
  15. סריון בלי לחשוב
  16. מחפש לחברה רכב חדש ולא יקר. *לא ישן מידי, מעל 99 או 2000 . *שלא יעשה בעיות יותר מידי, היה לה 306 שנת 94 עם המון תקלות , גם כנראה כי הוא צרפתי וישן , וגם כי הוא ספציפי היה במצב חרא. *נטיה ליפני בגלל האמינות והמחירים *לא חייב אוטומטי , ידני נשמע אחלה. *לא שתיין , עד 1600 מנוע. חשבתי להציע לה פונטו ספייס, האלו של 2002-2003 , המחירים שלהם מצויינים והצריכת דלק גם, גם אני לא טועה (כמה באמת?) הבעיה היא שאני לא יודע כמה אמינה היא. בנוסף חשבתי אולי על לאנטיס-כריזמה-אימפרזה של שנתונים 2000-2001 אם אני אמצא משו במחיר המתאים. מה אתם אומרים? תודה מראש לעוזרים.
  17. תודה! למה כולם אומרים עגלה? בכל זאת הוא קצר, הוא כל כך חלש? אני לא מצליח לדמיין כמה עגלה כלי רכב יכול להיות ביחס לסמוראי.
  18. חיכיתי בסבלנות ואין אפילו מגיב אחד. מישהו? זה לא איזה משו נדיר, כולה פאג'רו.
  19. אני הייתי בודק את דגמי הרנו סניק. אין ספק שהאוטו הוא מרווח (מאחורה זה לא ספסל, אלא 3 כיסאות צמודים ונוחים)
  20. חושב לקנות פאג'רו קצר 94-2000 2500 ידני. כמה שאלות. 1. צריכת דלק ממוצעת? הולך ליסוע הרבה נסיעות עיר + לא המון המון טיולים. אבל מספיק. (בבקשה נא להרחיב, הקטע הזה חשוב.) 2. מה המצב של הדגם בשוק? הסיכוי למצוא משהו במצב טוב גבוהה? 3. עליות תיקונים וביטוח? גבוהות או נמוכות (היה לי סמוראי , בכמה הן יותר גבוהות?) 4. מה הבעיות הנפוצות של הרכב? מה כדאי מאד לבדוק? ממה להיזהר? מידע נוסף יתקבל בברכה.
×
×
  • תוכן חדש...