שאני נוסע בדרך כלל נסיעות של חצי שעה+ על מהירות סבירה 100 בערך, או שאני ממש מאמץ את המנוע העיר נותן קיקים וכו' מפרפר טיפה עם האוטו, אז אחרי עצירה אוטו מוציא לי גל של אדים כזה מהמנוע ויש ריח כזה של ריח שרוף מהמנוע.
מישו יכול לעזור לי אולי מה הסיבה?...
שמן ומים אני בודק ויש מספיק..
סובארו לאונה 1.6 שנת 94