Jump to content

erez12

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי erez12

  1. זה לא בעיה להחליף. יש פאנלים מקוריים שניתן לרכוש, המשתלבים יחד עם הדש-בורד, בהם ניתן להתקים מכשיר חיצוני. לא חייבים להחליף את המכשיר, מומלץ להשאירו ולהחליף רק את הרמקולים, + מגבר חיצוני טוב ובמנחיתים טובים. זה יעשה את העבודה! -
  2. ב WRX כשיש עשן לבן, בדרך כלל זה מזהה לתום חייו של הטורבו שלך. אבל, לא בהכרח, יש מקרים שעשן לבן הוא סימן לסימפטומים אחרים. תן קפיצה למכונאי שמבין. -
×
×
  • תוכן חדש...