Jump to content

new_car5

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי new_car5

  1. שלום לכולם. באתר של יונדאי שבכתובת הזו: http://www.hyundaimotors.co.il/Content.aspx?id=904 מופיע שצריך להשתמש בשמן מנוע 15W40, אבל בכל מקום ששאלתי אומרים לי שמשתמשים ב-10W40 חצי סינתטי ושזה גם מתאים. האם כך באמת ? האם גם שמן מהסוג הזה מתאים ? אציין ששמן 15W40 מצאתי רק מינרלי ולא חצי סנתטי (לפחות באוטו-דיפו). אני מעוניין להכניס את הרכב לטיפול בקרוב ורוצה להביא שמן בעצמי. איזו כמות של שמן צריך ? האם מיכל סטנדרטי (גלון+-) מספיק ומשאיר קצת עודף ? כמה אמור לעלות לי גלון שמן חצי סינתטי (10W40 או 15W40 אם יש חצי סינתטי) של חברה רצינית כמו ליקווי-מולי, מוביל וכו' ? תודה לתשובות.
  2. שלום, בכוונתי לרכוש בקרוב רכב משפחתי סטנדרטי למשפחה המתרחבת שלי. אחרי חיפושים קצרים שהראו לי שאין יותר מדי מציאות ואחרי הגדלות תקציב חוזרות החלטתי פשוט ללכת על רכב מפשחתי חדש ולהיעזר במסלול מימוני. אמנם אין לי את הכסף כרגע אבל יש לי תזרים יציב כך שאני לא דואג. כרגע אני בודק את האופציות שלי לגבי מימון, כשכרגע האופצייה הכי רלוונטית היא ליסינג מימוני כי כך יש לי יותר פתחי מילוט במקרה והנסיבות משתנות. כרגע אני במשא ומתן עם אחת החברות בכדי לנסות לקבל את הרכב כך שהוא לא רשום על שם חברת הליסינג אלא רק משועבד, באמצעות הגדלת המקדמה או איזה עירבון אחר. נכון לעכשיו בכל מקום שמציע ליסינג מימוני יש שתי אפשרויות למה שקורה אחרי שמסיימים את התשלומים וזה או לקנות את הרכב עם תשלום היתרה או לקבל עליו זיכוי מה שגורם לאיבוד של 10K-15K למשפחתית ממוצעת לפי מה שהערכתי. לכן בשביל לשמור לי את האופצייה לנסות למכור אותו בעצמי (מה שיהיה יותר קל אם לא יהיה רשום על שם החברה) החלטתי להימנע מלקנות את הרכב שאני הכי מתחבר אליו אלא את הרכב שישמור הכי טוב על הערך. וכאן אני צריך את העצה שלכם. בטווח הארוך איזה רכב שומר על הערך שלו הכי טבו מבין הקטגוריה של המשפחתיות הרגילות וכמה בערך שווי של רכב כזה יהיה בהנחה שאני מטפל בו לפי הספר ובלי בעיות או תאונות. האם החישובים שלי נכונים ? האם בכלל משתלם לנסות למכור לבד ? אודה לעיצות או למנוסים.
×
×
  • תוכן חדש...