אהלן עמית! קודם כל אני מאחל לך בהצלחה ברכישת כלי הרכב הבא שלך.
לדעתי לפי מה שראיתי במבחני הדרכים היונדאי עדיפה ,כי במבחן דרכים קטלו את ההונדה אינסייט...
אני נסעתי בI30 אוטו חמוד מאוד,האינסייט בכלל לא הרשימה את בוחני הרכב במבחן שעשו לה ,למרות העיצוב "העתידני" שלה.
אם הדבר אפשרי תברר אם אתה יכול לבצע נסיעת מבחן בשני הרכבים הנ"ל ואז אח"כ תוכל להחליט מה אתה מעדיף.
בכל מקרה אתה יכול לראות באינטרנט מידע רב על המכוניות הללו.
שיהיה המון המון בהצלחה!!!.