Jump to content

NA79

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NA79

  1. פיוניר למשל הציעו לי את הסטאפ הבא מלפנים קומפוננט TSG 1605 280w מאחור TSG 1645 2 way 250w אין לי מושג באמת איך דבר כזה ישמע ואיזה סטאפ דומה/שונה של חברה מתחרה ישמע יותר עשיר ונקי, יוצר עמוק וצלילים ברורים יותר או לא? אשמח לעזרתכם, אני רוצה להתכנס עם החלטה ולרכוש
  2. תקציב נמוך אך קצת גמיש, תלוי עלות תועלת. אילו דגמים יספקו את איכות השמע האופטימאלית ממערכת שכזו? מה יהיו המחירים לכל השישה? מה תהיה רמה אחת מתחת ומה אני ״מפסיד״ בכך שאלך איתם? וכן הלאה. תודה רבה על העזרה מדובר בסוזוקי גרנד ויטארה 5 דלתות מודל 2007
  3. אהלן, קניתי מערכת אנדרואיד המוציאה 45W הרמקולים הסטאפ המקורי שעל הרכב ברובו כבר לא עובד הוא ארבעה רמקולים של 25W (אחד בכל דלת)ובנוסף שני טוויטרים במשולש בדלתות הקדמיות אילו רמקולים יתנו את הסאונד האיכותי ביותר בהנחה שאני לא מתכנן להוסיף מגבר וכו ורוצה להשאר בתקציב נמוך? אשמח לשמוע מנסיונכם איך כדאי לתקוף את הנושא, דגמים ומחירים ואם ישנה המלצה היכן לרכוש, פירקתי אתמול שלושה רמקולים מהרכב לצורך הצלבות ווידוא הריגה, כך שאין לי בעיה לעשות התקנה כזו בעצמי
  4. אהלן חברים זו ההודעה הראשונה שלי כאן בפורום, חשבתי שיהיה נחמד לעזור עם קצת מידע משמעות שווי השימוש החדש - לא יהיו יותר "קבוצות" שימוש לפי קבוצות מחיר, אלא שווי השימוש החודשי יקבע לפי אחוז מסוים ממחירו של אותו רכב כחדש. בנוגע לתמחירי הרכבים החדשים - המדינה תחלק את הרכבים ל15 קבוצות זיהום שעל פי הן תיקבע מידת "ההנחה" כביכול ממיסי הקנייה שיעלו שוב ל92%. שווי השימוש יהיה מהמחיר החדש לאחר השכלול. ולגבי רכבים שכבר נרכשו, נכון לרגע זה קבוצת השימוש היא כפי שהיתה ביום הקניה, הונדה סיויק שנקנתה בקב 3 נשארה בקב 3 ללא קשר להתיקרות הדגם החדש שעלה קבוצה. הולך להיות פה מענין
×
×
  • תוכן חדש...