אהלן,
קניתי מערכת אנדרואיד המוציאה 45W
הרמקולים הסטאפ המקורי שעל הרכב ברובו כבר לא עובד הוא
ארבעה רמקולים של 25W (אחד בכל דלת)ובנוסף שני טוויטרים במשולש בדלתות הקדמיות
אילו רמקולים יתנו את הסאונד האיכותי ביותר בהנחה שאני לא מתכנן להוסיף מגבר וכו ורוצה להשאר בתקציב נמוך?
אשמח לשמוע מנסיונכם איך כדאי לתקוף את הנושא, דגמים ומחירים ואם ישנה המלצה היכן לרכוש, פירקתי אתמול שלושה רמקולים מהרכב לצורך הצלבות ווידוא הריגה, כך שאין לי בעיה לעשות התקנה כזו בעצמי