שלום לכולם,
ברשותי טויוטה קורלה SUN 2006.
כשאני נוסע במהירות גבוהה והרכב "קופץ" בכביש אני שומע רעש של שיפשוף מתחתית הרכב (מזכיר רעש כמו שמישהו מעביר מטאטא על אספלט).
בהתחלה חשבתי שזה בולמי הזעזועים אבל אז שמעתי את אותו הרעש ב-2 הזדמנויות כשבלמתי יחסית בעוצמה (ממהירות של 80-100 קמ"ש) בסיטואציה הזו הרעש היה ממושך ונמשך עד אשר הפסקתי את הבלימה (בניגוד למה שתיארתי קודם - אז הרעש היה רגעי ורק בעת "הקפיצה").
לא בטוח אם הרעש מגיע מהחלק הקדמי או האחורי.
לפי שאני ניגש למוסך מחר, אני ממש ממש אשמח אם מישהו יוכל לתת לי כיוון.
תודה
יניב