Jump to content

yawash1

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של yawash1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מה קורה אנשים? אין לאף אחד רעיון לסיבה הגיונית?
  2. שלום לכולם, ברשותי טויוטה קורלה SUN 2006. כשאני נוסע במהירות גבוהה והרכב "קופץ" בכביש אני שומע רעש של שיפשוף מתחתית הרכב (מזכיר רעש כמו שמישהו מעביר מטאטא על אספלט). בהתחלה חשבתי שזה בולמי הזעזועים אבל אז שמעתי את אותו הרעש ב-2 הזדמנויות כשבלמתי יחסית בעוצמה (ממהירות של 80-100 קמ"ש) בסיטואציה הזו הרעש היה ממושך ונמשך עד אשר הפסקתי את הבלימה (בניגוד למה שתיארתי קודם - אז הרעש היה רגעי ורק בעת "הקפיצה"). לא בטוח אם הרעש מגיע מהחלק הקדמי או האחורי. לפי שאני ניגש למוסך מחר, אני ממש ממש אשמח אם מישהו יוכל לתת לי כיוון. תודה יניב
  3. שלום לכל באי הפורום, במסגרת חיפושי אחרי מאזדה 3 לרכישה, נתקלתי ברכב שנת 2005 שעבר תאונה (2 דלתות שמאליות) ונקבעה לו ירידת ערך ע"י שמאי. השמאי כתב כך: ישור סף שמאל 2% ישור עמוד אמצעי שמאל 4% שאלותי הן: האם מדובר בפגיעות שאסי? מה המשמעות של הפגיעות האלו ואיך הן משפיעות על הרכב? כמה אחוזים נהוג להוריד ממחיר הרכב בגין פגיעות אלו ומה השפעתן על סחירות הרכב? תודה יניב
×
×
  • תוכן חדש...