לויטרה שלי יש טורבו של לנד קרוזר וגודשת על 0.5 ולעיתים קרובות יש לי ענן של עשן צבע לבן (של שריפת שמן) זה תקין?
המנוע חדש עשה 3 אלף קילומטר כרגע יש שמן במנוע חצי סינטטי של delkon אמור להיות סינטטי מלא?
ואני מתדלק רק 98 שהדלק יתקן ושהמנוע לא יצלצל
אפשר בבקשה עזרה לגבי השאלות הנ"ל
תודה רבה מראש