Jump to content

thegarden

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של thegarden

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לויטרה שלי יש טורבו של לנד קרוזר וגודשת על 0.5 ולעיתים קרובות יש לי ענן של עשן צבע לבן (של שריפת שמן) זה תקין? המנוע חדש עשה 3 אלף קילומטר כרגע יש שמן במנוע חצי סינטטי של delkon אמור להיות סינטטי מלא? ואני מתדלק רק 98 שהדלק יתקן ושהמנוע לא יצלצל אפשר בבקשה עזרה לגבי השאלות הנ"ל תודה רבה מראש
×
×
  • תוכן חדש...