Jump to content

CAPITAN

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי CAPITAN

  1. היתה לי בעיה דומה בפוקוס ונאמר לי שמזל שעצרתי כי מדחס תקוע יכול לגרום לרצועה להקרע ואז גם האלטרנטור ואני חושב שגם משאבת המים לא פועלת.
  2. חיפשתי גם בחלק התחתון (ליד הרדיאטור) ולא נמצא שום מעקף.
  3. שלום רב פורד פיאסטה 1300 שנת 2000 הרכב נקנה כאשר המאורר של הרדיאטור פועל כל הזמן. לאחר החלפת הראדיאטור המוסכניק הציע לבטל זאת ולהחזיר את המצב שיפעל בהתאם לצורך אך הוא לא מצא מעקף ולכן חשב שהשינוי בוצע במחשב הרכב. לא הצלחתי למצוא את היוניט אשר שולטת על הפעלת המאורר, בספר הרכב מצויין רק מיקום היוניט עבור נפח 1100 היכן ממוקמת היוניט הנ"ל , האם אכן ישנה הגדרה שכזו במחשב תודה
  4. שלום רכשתי רכב מגאן שנת 1996 נפח 1400 חגורת האלטרנטור שהיתה מורכבת אינה במידה המתאימה דרושה עזרה באיתו ר הדגם המתאים
×
×
  • תוכן חדש...