שלום רב
פורד פיאסטה 1300 שנת 2000
הרכב נקנה כאשר המאורר של הרדיאטור פועל כל הזמן.
לאחר החלפת הראדיאטור המוסכניק הציע לבטל זאת ולהחזיר את המצב שיפעל בהתאם לצורך
אך הוא לא מצא מעקף ולכן חשב שהשינוי בוצע במחשב הרכב.
לא הצלחתי למצוא את היוניט אשר שולטת על הפעלת המאורר, בספר הרכב מצויין רק מיקום היוניט עבור נפח 1100 היכן ממוקמת היוניט הנ"ל , האם אכן ישנה הגדרה שכזו במחשב
תודה