Jump to content

noam71

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי noam71

  1. בתור בעלים של דיסקברי 2003,הרכב נעים מאוד בנסיעה ומצויין בשטח,הוא מוציא לך את כל הכיף במוסך יש חבר שמטייל איתנו עם רינג' מס פעמים סיים את הטיול על גרר,זה רכבים קשים מאוד לאחזקה ללא חלקים תחליפיים,אבל אם זה תחביב-אשרך...
×
×
  • תוכן חדש...