Jump to content

bugsy

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי bugsy

  1. הרכב מצב חיצוני מעולה הגיר גמור מנוע מצב טוב צבע כסוף אוטומט _ גיר רציף- גמור צמיגים בני שנה כואב הלב למכור לפרוק אבל אין ברירה 0526232236 צחי
  2. מה דעתכם על הרכב הנל? טווחי נסיעה : ראש העין - פ"ת נלווים : תינוקת עגלה וכיסא לתינוקת . תקציב : 30 K על איזה רכב אחר הייתם ממליצים במסגרת התקציב ?
  3. שלום לכולם. לצערי הגיר בפורד פיאסטה 98 שלי הלך.... יש לי שתי אפשרויות לשפץ גיר (אוטומטי-טק בכפר סבא 3500 כולל חצי שנה אחריות) או לשים גיר מפירוק (בסביבות ה - 5K+-) לצערי רמת הידע שלי במכוניות היא ירודה שזה עצוב מישהו יכול לייעץ לי מה לעשות. תודה מראש צחי
×
×
  • תוכן חדש...