שלום לכולם.
לצערי הגיר בפורד פיאסטה 98 שלי הלך....
יש לי שתי אפשרויות לשפץ גיר (אוטומטי-טק בכפר סבא 3500 כולל חצי שנה אחריות)
או לשים גיר מפירוק (בסביבות ה - 5K+-)
לצערי רמת הידע שלי במכוניות היא ירודה שזה עצוב
מישהו יכול לייעץ לי מה לעשות.
תודה מראש צחי