שלום לכולם ,
רכשתי לאחרונה גולף 2.0FSI שנת 2005.
בספר היצרן רשום שעדיף להשתמש ב-98. ולכן זה מה שאני עושה...
אבל - ה-98 יקר בהרבה מה-95, ולכן תהיתי עד כמה אוקטן 95 "הורס את המנוע" כפי שאחדים טוענים.
האם מישהו בפורום מחזיק ברכב כזה, ואינו חושש לתדלק באוקטן 95?
אריאל.