Jump to content

אריאל82

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אריאל82

  1. שלום לכולם , רכשתי לאחרונה גולף 2.0FSI שנת 2005. בספר היצרן רשום שעדיף להשתמש ב-98. ולכן זה מה שאני עושה... אבל - ה-98 יקר בהרבה מה-95, ולכן תהיתי עד כמה אוקטן 95 "הורס את המנוע" כפי שאחדים טוענים. האם מישהו בפורום מחזיק ברכב כזה, ואינו חושש לתדלק באוקטן 95? אריאל.
×
×
  • תוכן חדש...