Jump to content

guyno

  • הודעות

    20
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי guyno

  1. מחפש קיט הנמכה שמתאים לפורד קורטינה/אסקורט/אנגליה....
  2. אחד שתיים שלוש ארבע חמש
  3. http://www.smartsportscars.com/Indy_build_manual.pdf דרגת קושי : בינוני.
  4. guyno

    ברגים לרכבי אספנות

    Favorites ---> Add to Favorites... Ok
  5. *** נמחקה הערה גזענית ***
  6. אחלה, כנראה שאני אזמין מחו"ל.... תודה
  7. איך אני אסע אליו ? הוא לא בארץ... מחר אני מרכיב לקורטינה כנפיים ומנוע של F16 כמובן פילטר פתוח. מישהו מכיר איפה ניתן להשיג אותם בארץ ישראל ?
  8. שלום חברים, צריך את עזרתכם. איפה ניתן להשיג את הגומיות לחלונות מדגם : פורד קורטינה MK2 1969 )היום היתי ביר-גום בת"א אבל לא היה לו את זה( ואצל כמה זגגי רכב. אני מכיר את האתר הזה : http://www.scottsoldautorubber.com.au/ אבל מעדיף לקנות בארץ... מצורפות תמונות של רכב זהה + הגומיות החיצוניות והפנימיות. תודה על העזרה ושבת שלום .
  9. וואללה מגניב...
  10. חיפושיות במקומות כאלה יעלו הרבה כסף. בארץ יש אותם כמו גרעיני חמנייה... אז אל תצפה לעליית מחיר משמעותית, לפי דעתי.....
  11. רכב סוף הדרך !!! תגדוש ...
  12. http://www.youtube.com/watch?v=h9vAOzYz-Qs
  13. תלחץ על הלשונית של "מידע נוסף", יש שם הסבר מפורט : http://www.ramp.co.il/product.asp?productid=48
  14. guyno

    אתר שווה ביותר

    תותח !
  15. wow !!! היום הזה היה בן #$@!* רמה בינלאומית, היה ממש כיף לראות את כל הרכבים האלה על המסלול זורקים זנב, מרימים גלגל ודריפטים בסיבובים. במיוחד אהבתי את האסקורט הכתומה !!! (וגם את הרמה המקצועית של הנהג הראשון שנהג אם אני לא טועה מס' 15 - קבל ,הנהג השני של אותו רכב ניסה יותר אבל לא הצליח לו... ) *מקווה לראות עוד ימים כאלה של אספנות חורכת אספלת ולא רק עמידה בחניות ציבוריות..... שאפו !
  16. מחפש חלקים לפורד קורטינה 1969 סימן 2 בעיקר חלקים קוסמטיים ניקלים גרילים סמלים ה"פ
  17. בהצלחה רכב מדהים
  18. גיא נוהג על פורד קורטינה MK2 1969 מתעליו
×
×
  • תוכן חדש...