wow !!!
היום הזה היה בן #$@!*
רמה בינלאומית, היה ממש כיף לראות את כל הרכבים האלה על המסלול זורקים זנב, מרימים גלגל ודריפטים בסיבובים.
במיוחד אהבתי את האסקורט הכתומה !!! (וגם את הרמה המקצועית של הנהג הראשון שנהג אם אני לא טועה מס' 15 - קבל ,הנהג השני של אותו רכב ניסה יותר אבל לא הצליח לו... )
*מקווה לראות עוד ימים כאלה של אספנות חורכת אספלת ולא רק עמידה בחניות ציבוריות.....
שאפו !