Jump to content

omricho

  • הודעות

    32
  • כאן מאז:

הנקודות של omricho

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. אני רוצה לשים איוורור למגבר בבמה כפולה.רציתי לדעת איך אני שם את זה בישביל שזה באמת יעזור ודבר שני אם אני שם בקר איוורור אני יכול לחבר אותו לרימוט?
  2. סבבה נראה לי שאני ידע לעשות את זה תודה רבה לכל העוזרים נ.ב מישהו יודע מאיפה אני יכול להביא כבלים טובים
  3. מאיפה אפשר לקנות חיווט מלא למגבר של חברות טובות ומוכרות כמו STINGER או knukonceptz
  4. צריך לשים פיו על הכבל?
  5. יש לי מגבר 4 ערוצים מונומו בלוק וקבל איך אני מחבר את החשמל שלהם ? את שני המגברים לREMOTE את המינוס לפח של הרכב והפלוס של למצבר? איך אני שם את הקבל?
  6. 1. איזה עץ עדיף לבנית רצפה כפולה סנוויץ או MDF או משהו אחר 2 מישהו יודע איפה יש מחסני עץ באזור תל אביב?
  7. זה גם מה שאני חושב ובגלל זה אני שואל אנשים בפורום
  8. מישהו פעם קנה בחנות פולו נינגה (POLO NINJA) http://www.ninja-polo.com/index.php/ אני רוצה לקנות מהם מגבר וקומפוננטים ורציתי לפני לדעת איך הם מבחינת שירות ואמינות אם למישהו יש איזה שהו ניסיון איתם תודה מראש עומרי
  9. תודה .
  10. אני רוצה לבנות רצפה כפולה ולשים שם את המגבר JBL 1004 אם אני יעשה את זה יהיה למגבר מספיק "אויר" או שהוא יתחמם
  11. קניתי פורש קאיין מיד שנייה והעור בהגה דהוי והכפתורים מקולפים מישהו יודע אם אפשר להחליף את הכפתורים או משהו כזה או שיפוץ להגה?
  12. אבא שלי קנה פורש קאיין ורציתי לדעת אם מישהו יודע מה המחיר של הביטוח לנהג צעיר לא חדש ואם אני יכול להשתמש בביטוח חובה שלו במקרה ששוטר עוצר אותי ? תודה מראש וסליחה אם זה לא מתאים לפה
  13. מישהו פעם קנה מהחנות POLO NINJA http://www.ninja-polo.com/index.php/ אני רוצה לקנות מהם אבל זה קצת מוזר שהם הכי זולים בכל המוצרים ואני פוחד שזה זיופים או סוג ב או משהו בסגנון
  14. אני רוצה להחליף פנסים באוטו ורציתי לדעת אולי מישהו יודע מאיפה אני יכול להביא מפנסים כאלו: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=400100506254&Category=33710&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2#ht_2666wt_947 וכמה הם צריכים לעלות
×
×
  • תוכן חדש...