מישהו פעם קנה בחנות פולו נינגה (POLO NINJA)
http://www.ninja-polo.com/index.php/
אני רוצה לקנות מהם מגבר וקומפוננטים ורציתי לפני לדעת איך הם מבחינת שירות ואמינות אם למישהו יש איזה שהו ניסיון איתם
תודה מראש
עומרי
אבא שלי קנה פורש קאיין ורציתי לדעת אם מישהו יודע מה המחיר של הביטוח לנהג צעיר לא חדש ואם אני יכול להשתמש בביטוח חובה שלו במקרה ששוטר עוצר אותי ?
תודה מראש
וסליחה אם זה לא מתאים לפה
מישהו פעם קנה מהחנות POLO NINJA
http://www.ninja-polo.com/index.php/
אני רוצה לקנות מהם אבל זה קצת מוזר שהם הכי זולים בכל המוצרים ואני פוחד שזה זיופים או סוג ב או משהו בסגנון
אני רוצה להחליף פנסים באוטו ורציתי לדעת אולי מישהו יודע מאיפה אני יכול להביא מפנסים כאלו:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=400100506254&Category=33710&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2#ht_2666wt_947
וכמה הם צריכים לעלות