שלום, יש לי 205 mi16 .
התחלתי להרכיב צמה של mi16 המיקורית של מנוע d6c ויש לי בעיה, הרכבתי את הצמה ועכשיו אין לי הצתה.
לא יודיע מה לעשות, מחפש עזרה.
הרכב עומד עכשיו, לא יודיע מה לעשות, תודה.
שלום לכם ה205 הלבנה שלי חזרה להיות mi16 ובקרוב מאוד אני יעלה תמונות של הפרוייקט { אני מחפש רק את התושבת שיושבת על הבלוק שיושב עליהא דינמו מי שיודיע איפו למצוא אותה שיעזור לי בבקשה}
אני יש לי ראש מנוע mi16 ויש לי סעפות יניקה ופליטה ויש לי תושבת ויש לי אטם ראש ויש לי הכול רק אין לי בוכנות וטלטלים וקולר שמן ואני מחפש דחוף אם מישהו יודע מאיפה למצוא אותם שיעזור לי בבקשה שיחזור לי בהודעא תודה