Jump to content

MR.Citroen

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של MR.Citroen

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. רכב מעולה והתחזוקה שלו לא מצריכה הרבה כסף...היה לי סיטרואן BX TRS 1900 עם קצת נזילות, ובעיות תחזוקה בחמל קלות, מספיק קל לתיקונים מיידים אם יש באפשרותך לקנות סיטרואן BX אז עדיף שתיקנה TRS או GTI מנועי קרבורטור ידני. הן פשוטות ואמינות מספיק בהתאם להוצאה שלך אבי מהנדס רכב של חברת BMW כבר 15 שנה בארץ ובגמניה, הוא תמיד אמר לי לא להיכנס לצרות הללו אבל כך בחשבון שסיטרואן היא "המרצדס של העניים" או "הרכב שהמלך קונה למלכה" חשוב לציין כי אני מחזיק רק!!! ברכבי סיטרואן יוקרתיות מהיום שיש לי רישיון לא עליתי על שום רכב מלבל סיטרואן BX CX XM למרות שהיה לי מרצדס S-CLASS 320 2001 לא נהינתי ולו לרגע ממערכת הברקסים וההיגוי של הרכב בכלל לעומת הסיטרואן אף על פי שהמערכות ההידאוליות הללו לו מחזיקות ולא נותנות את מלו התפוקה שהיו בשנה הראשונה בלבד!!! וזאת מישום שיש בעיה של לחך 3-10 BAR שמתנדף בכל פעם שהבומבה המרכזית הקידמית נכנסת לפעולה הן בתיקון מרווך הרכב בגובהו והן בשימוש הברקסים. כל מי שיאמר לך שהבומבות אחראיות לרכות ושיכוך זעזועי הרכב בלבד יטעה אותך, לרכב יש I-CRECTOR של חברת VALEO ב-BX יש רק משנת 1991 וזאת תורמת רבות לשיכוך הזעזועים ומניעת נזילות שמן הידראולי וזאת מישום שהיא פותחת וסוגרת ברזים חד צדדיים ושופכת את נוזלי העודף למערכת האחורית ו5% חזרה לטנק שזהו התמנון LHM TANK. למידע נוסף אודות הרכבים האלו אשמח לענות לך....רק תשאל אין חחכם כבעל ניסיון...
  2. שלום רב, יש לי סיטרואן XM 2000 טורבו ואני מחפש בומבות חדשות חלופיות 2- לחץ 50 ו- 2 -לחץ 30 האם תוכל לנתב אותי למישהו שמוכר בומבות חלופיות חדשות.?
  3. שלום רב, שמי דוד ואני חדש בפורום. יש ברשותי רכב מתוצרת סיטרואן דגם XM מנוע 2000 טורבו (מגדש בלחץ נמוך) שנה אחרונה 1999...הרכב היה בבעלותו של מר. עופר גיורא מנכ"ל בנק דיסקונט. אני אוהב אוהב אוהב רק סיטרואן, לא מעניינים אותי כמעט היצרנים האחרים למרות שהיה לי לקסוס LS 430 ומרצדס S-CLASS 320 לא נהניתי בכלל מהישיבה של "רכבי הפאר" הללו...לא מאחיזת כביש ולא מנוחות נסיעה...חשוב לציין כי הניתוק מרעשי הכביש כן מתבטא ברכבים מהסוגים הללו. לסיטרואן BX הרכב הראשון שהיה לי כ 3 חודשים הייתה אחיזת כביש והיגוי מדהים!!! בהשוואה למרצדס. אינני מבין מה עשיתי במרצדס מלבד הסוות עיניים רעות עלי!!! לסיטרואן XM 3000 שהייתה לי היו ביצועי מנוע מדהימים והיגוי מרתק!!! הדגם הזה היה עם "היגוי חוזר" גם אם סיבבתי את ההגה ממקומו הישיר הוא היה מתיישר אוטומטית ע"י משאבה שעשתה לי המון צרות!!!! לאחר מכן רכשתי סיטרואן XM 3000 עם מנוע 24 שסתומים דגם XFZ בלי ההיגוי החוזר מודל 1997 רכב חלומות מרבד קסמים ומה שלא חלמתם על רחפות וצוללות התבטא בחללית הצרפתית הזו!!!! יש ברשותי סיטרואן XM 2000 טורבו נוספת מודל 1999 ואני נהינה מאוד מהנהיגה בה היא יותר עממית מה 3000 ומתאימה לכבישים שלנו בארץ...ללא ביצועים מיוחדים אבל המרצדס והלקסוס יכולים רק לחלום להגיע להתנהגות כביש שצרפיתיות הסלון מספקות לנו...
×
×
  • תוכן חדש...