Jump to content

ד ו ד

  • הודעות

    1,424
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של ד ו ד

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

204

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. פות"ש עצר לתלדק תובנות על הבעיה ברכב, סיים ונסע, עד לקלה הבאה.. תופעה נפוצה וכאן בשרשור הזה במוצהר זה קרה תופעה שלא מקובלת בפורומים אחרים, שם זה לא מתאפשר ובצדק, שווה לבחון את הנושא.
  2. השיחים הנגועים כנראה לא ניתנים לריפוי בגלל תוחלת קצרה מידי, אנסה את הפתרון בסדרה הבאה כטיפול מונע ממש לאחר השתילה. בס"ה הטיפול בעגבניה ובשאר הירקות הם הקצאת קצת זמן בעיקר לטובת האקספיזם ובסוף בסוף הנאה מסלט קטן ,ולא מעבר לכך.
  3. משקה למצב של אדמה לחה ואולי לחה+ , בהשקייה מבוקרת, השאלה נשארת מה רמת הלחות הרצויה. אמשיך בנסיונות. בקרוב נשתול את הדור הבא ונראה אם למדנו משהו בגידול עגבניות
  4. בחרתי בינתיים בתוספת השקייה, למרות שהאדמה במיכלים לחה למדי. ננסה ונראה. תודה על התגובה.
  5. שאלה ל @Igalz בעניין העגבניות. בסדרה הנוכחית של שיחי העגבניות התגלתה אצלנו תופעה שבחלק התחתון של העגבניה התלויה, נוצר סוג של כתם כהה שגדל והעגבניה למעשה לא ראויה לאכילה. האם נתקלת בפיגוע כזה והאם מצאת פתרון פשוט לבעיה.
  6. אחרי הכל , מעניינת דעתם של המומחים על השאלה , האם יש מצב שדלק מהול יפגע בתקינות משאבת הדלק במנועי בנזין.
  7. עוד מוסך שמפזר חרטוט לכל כיוון. נניח שתדלקת בדלק מהול במים או סולר, זה שהמנוע לא מניע זה כי איכות הדלק לא תואמת לנדרש. בכללי המשאבה תמיד תשאב ותספק למנוע את הנוזל שנמצא במיכל שהוא לדבריך בוודאות תקין, במצב הזה המנוע ירצה להתניע טוב, לא ירצה הבעיה איפה שהוא במנוע.
  8. לפני הצעות מחיר וכ'ו, פות"ש אם ניתן תנדב עוד פרטים שניישר כולנו קו ונבין מה הסיפור. א. האם התלוננת לפני הטיפול השגרתי על בעיות או תקלות. ב. המוסכניק שטיפל ברכב, זיהה תקלות ,הצביע והסביר או שהציע על בסיס "הגיע הזמן". לדוגמא הטרמוסטאט - פריט מאוד יקר, האם זיהה בעיה כמו נזילה מבית הטרמוסטט או פעילות לא תקינה , לפחות במינימום - מינימום על סמך נגיעה בצנרת ,סגור קבוע או פתוח קבוע
  9. לא מרגיש בשום תקלה או בעיה ואין נורת מנוע או כל אתראה אחרת, אני הייתי סוגר חשבון על הטיפול ואומר לפקידה שהיום הייתי אצלכם פעמיים, ראשונה ואחרונה. הצעתי סע לשלום.
  10. בוא נתחיל בשאלה בסיסית, האם הגעת למוסך בגלל תקלה כל שהיא או בגלל טיפול שגרתי. על פניו מרגיש שהמוסך גמר פיתוח של משאבת מזומנים ובודק ביצועים
  11. תשובה @amosbmw אני נוהג תמיד להשוות עליות רכישה בארץ לעומת חול, כמה שזה מפתיע היו מקרים שההפרשים הקטנים הצדיקו קנייה מקומית. לפעמים מרכיב הדחיפות בהשגת החלק נכנס למשוואה ואני מקבל החלטה בהתאם. בדרך כלל הרכישות בחול ועד היום לא היו בעיות.
  12. @amosbmwבסופו של סיפור מסקרן כמה חסכת ברכישה הזו. השילוח ב EMS זו בחירה שלך, או קביעה של המוכר.
  13. משמועות הבנתי שבחלק מהליכי הענקת תווי נכה, הנכות נמצאת דווקא בצד המנפיק.
  14. בוא נהיה מעשיים. האם הרכב טופל , תוקן והוחזר לשמישות מלאה והחשוב במקרה הזה מה העלות הכוללת שהשקעתם. השאלה אם הסוחר עבד עליכם, הסתיר מידע - על זה אין וויכוח, בשלב זה אתם חייבים להחליט מה עושים. להבנתי הפראמטר המוביל לעבר תביעה כזו או אחרת , יהיה כמובן הסכום שהושקע לתיקונים. אם תרצה לפרט ולהתייחס, יש כאן מבינים שיעזרו לכם להחליט.
×
×
  • תוכן חדש...